Бердянська
загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №9
Бердянської
міської ради Запорізької області
Програма з реалізації наступності
«Початкова школа - основна школа»
Час проведення
|
Відповідальні
|
|
Педконсіліум з
теми «Організація навчально-виховного процесу в 4-5 класах в адаптаційний період»:
- вивчення
матеріалів роботи з дітьми у початковій школі;
- вивчення
особових справ учнів;
- узгодження
норм оцінок і вимог до учнів;
- складання
психолого-педагогічної характеристики
класу;
- складання
програми супроводу учнів у адаптаційний період;
- допомога
фахівців психолого-педагогічної служби
|
Вересень
|
Заступник
директора з навчально-виховної роботи, фахівці психолого-педагогічної служби
|
Оцінка стану
здоров’я і фізичного
розвитку учнів.
|
Вересень
|
Медпрацівник,
вчитель фізкультури
|
Індивідуальна
робота з учнями, які відчувають труднощі в період адаптації.
|
Вересень-жовтень
|
Класні
керівники, вчителі-предметники
|
Визначення
індивідуальних цілей вчителів 5 класу у вирішенні проблеми наступності (співбесіди
з учителями).
|
Вересень
|
Адміністрація
|
Відвідування
уроків у 5 класі. Мета: визначення рівня адаптації учнів.
|
Вересень
|
Психологи,
вчителі, заступники директора
|
Тиждень
відкритих дверей. Лекція для батьків «Проблеми психологічної адаптації дітей
при переході з початкової школи в середню ланку».
|
Вересень
|
Адміністрація,
психолог, класний керівник
|
Вхідний
адміністративний контроль. Мета: перевірити якість засвоєння навчального
матеріалу попереднього класу.
|
Жовтень
|
Заступник
директора
|
Аналіз
вхідного контролю.
|
Жовтень
|
Методична рада
школи
|
Діагностика
адаптаційних процесів в учнів 5 класу.
|
Вересень-жовтень
|
Психолог
|
Підготовка до
педради: відвідування уроків, анкетування учнів і батьків, бесіди з
вчителями, фахівцями психологічної служби.
|
Вересень-жовтень
|
Адміністрація,
класні керівники
|
Педрада
«Особливості адаптації п’ятикласників» (з вчителями початкових класів та
вчителями-предметниками, які працюють в 5 класах, фахівці
психолого-педагогічної служби.
|
Жовтень
|
Адміністрація
|
Аналіз програм
і методичних рекомендацій з наступності викладання української мови.
Вироблення єдиних вимог.
|
Листопад
|
Методична рада
школи
|
Взаємовідвідування
уроків української мови, української літератури (літературного читання). Мета: ознайомлення з формами, методами
роботи вчителів майбутніх випускників початкової школи.
|
Грудень
|
Адміністрація,
вчителі
|
Бесіда з
класним керівником 5-го класу «Психологічні можливості дітей молодшого
підліткового віку».
|
Грудень
|
Фахівці психолого-педагогічної
служби
|
Попередня
розстановка кадрів у майбутньому 5-му класі.
|
Січень
|
Адміністрація
|
Знайомство
учнів початкових класів з навчальним процесом у середній ланці.
|
Січень-травень
|
Класний
керівник 4 класу
|
Аналіз
програм, методичних рекомендацій з наступності викладання дисциплін
природничо-математичного циклу. Вироблення єдиних вимог.
|
Січень
|
Методична рада
школи
|
Взаємовідвідування
уроків предметів природничо-математичного циклу.
|
Січень-березень
|
Адміністрація,
вчителі
|
Діагностика
готовності учнів початкових класів до переходу в середню ланку.
|
Березень-квітень
|
Психолого-педагогічна
служба
|
Засідання
«Готовність учнів 4-го класу до переходу в середню ланку»:
- попереднє
комплектування класу;
- уточнення
адаптаційного потенціалу учнів:
- складання
індивідуальних програм адаптації
|
Квітень
|
Психолого-педагогічна
служба
|
Знайомство
класних керівників, вчителів-предметників середньої ланки з учнями випускних
класів початкової школи (відвідування уроків у 4 класі вчителями середньої
школи, і майбутнього класного керівника у роботі батьківських зборів 4
класу).
|
Квітень-травень
|
Адміністрація,
класні керівники
|
Підсумкові
контрольні роботи в 4 класі.
Спільний аналіз робіт.
|
Квітень
|
Голови
методичних об’єднань
|
Спільне
засідання методичного об’єднання вчителів початкової школи основної школи за
підсумками котрольнтх робіт.
|
Травень
|
Голови
методичних об’єднань
|
Підготовка та
проведення випускного свята у 4 класі.
|
Травень
|
Класні
керівники
|
Спільні
батьківські збори «Особливості переходу учнів з початкової в середню ланку».
Знайомство з класним керівником, учителями-предметниками.
|
Травень
|
Адміністрація
|
Немає коментарів:
Дописати коментар